Friday, August 23, 2013

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕လယ္ေကာင္ ယာဥ္ရပ္နားမႈအား စင္ကာပူႏိုင္ငံစံႏႈန္းျဖင့္ တိုင္းတာပါက ၂၀ ရာခိုင္ႏႈန္းခန္႔ ပိုမိုမ်ားျပား


ရန္ကုန္ၿမိဳ႕လယ္ေကာင္၌ ယာဥ္ရပ္ နားမႈအား စင္ကာပူႏိုင္ငံ၌ သတ္မွတ္ထားေသာ စံႏႈန္းျဖင့္ တိုင္းတာပါက ၂၀ ရာခိုင္ႏႈန္းခန္႔ ပိုမိုမ်ားျပားေနေၾကာင္း သတင္းရရွိသည္။ယင္းကဲ့သို႔ ရန္ ကုန္ၿမိဳ႕လယ္ေကာင္အတြင္း ယာဥ္ရပ္နားမႈ ပိုမိုမ်ားျပားေနျခင္းေၾကာင့္ အထပ္ျမင့္ အေဆာက္အအံုမ်ား တည္ေဆာက္ရာ၌ ကားပါကင္ျပဳလုပ္ရန္ သတ္မွတ္ထားခ်က္မွာ စင္ကာပူႏိုင္ငံ၏ အမ်ား ဆံုးထားရွိရမည့္ စံႏႈန္း၏ ၂၀ ရာ ခိုင္ႏႈန္း အပိုထပ္ေဆာင္း ထားရွိရေၾကာင္း ‘အထပ္ျမင့္အေဆာက္အအံု စိစစ္ေရးေကာ္မတီ’မွ သိရသည္။

“ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း ယာဥ္ေၾကာက်ပ္တည္းမႈေတြမွာ ယာဥ္အစီးေရ ပမာဏမ်ားလာလုိ႔ မဟုတ္ဘဲ သြားလာေရးက႑ စီမံခန္႔ခြဲမႈ အားနည္းျဖစ္ရတာေတြ မ်ားတယ္၊ အာဆီယံေဒသအေနနဲ႔ ၾကည့္မယ္ဆိုရင္ ျမန္မာျပည္မွာရွိတဲ့ ယာဥ္အစီးေရက ဘာမွ မေျပာပေလာက္ေသးဘူး”ဟု ‘ျမန္မာႏိုင္ငံ အင္ဂ်င္နီယာအသင္း’မွ တာ၀န္ရွိ သူတစ္ဦးက ဆိုသည္။

ယာဥ္ေၾကာက်ပ္တည္းမႈမ်ားအား ေျဖရွင္းရန္အတြက္ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔သည့္ ေနရာမ်ားတြင္ လမ္းရွင္းလင္းျခင္း၊ ယာဥ္ရပ္နားရန္ ေနရာမ်ား ခ်ဲ႕ထြင္ျခင္း လုပ္ငန္းမ်ား ေဆာင္ ရြက္လ်က္ရွိၿပီး ေျမေနရာရရွိပါက ယာဥ္ရပ္နားကြင္းမ်ားပါ ထပ္မံတည္ေဆာက္ရန္ စီစဥ္လ်က္ရွိေၾကာင္း သိရသည္။
လက္ရွိ ျမန္မာႏိုင္ငံတြင္ မွတ္ပံုတင္ထားရွိသည့္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ အစီးေရ ေလးသိန္းသံုးေသာင္းေက်ာ္ ရွိၿပီး တစ္ႏုိင္ငံလံုး၏ယာဥ္
အစီးေရ ထက္၀က္ေက်ာ္မွာ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ ရွိေၾကာင္း သိရသည္။

Automobile Journal

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...