Monday, September 30, 2013

ခင္ဝင့္ဝါရဲ႕ ေလ်ာ္ေၾကး တခ်ိဳ႕ကိုလွဴမယ့္ ဂၽြန္လြင္နဲ႔ စကားစျမည္






Star & Model Agency နဲ႔ စာခ်ဳပ္ခ်ဳပ္ဆိုထားတာကို ဖ်က္သိမ္းေပးဖို႔ ေလ်ာ္ေၾကး အေနနဲ႔ Miss Supranational ၿပိဳင္ပြဲမွာ ျမန္မာ့ ဂုဏ္ေဆာင္ႏိုင္ခဲ့တဲ့ ခင္၀င့္၀ါက ေလ်ာ္ေၾကး က်ပ္သိန္း ၃၀ ေပးခဲ့တဲ့အတြက္ ေအဂ်င္စီရဲ႕ ဦးေဆာင္သူ ဂၽြန္လြင္က ဒီေငြထဲက တခ်ိဳ႕ကို လွဴၿပီး က်န္တာနဲ႔ ဖိနပ္ေကာင္းေကာင္း ဝယ္စီးမယ္လို႔ ဧရာဝတီကုိ ေျပာပါတယ္။

“ပုပၸါးမွာ ေရကန္ျပင္မယ္လို႔ ခင္၀င့္၀ါဦးေလး ရန္ကုန္ ဦး၀င္းလႈိင္က ေျဟလို႔ က်ေနာ္က သူ႔ကို ခင္ဗ်ားတူမ ေလ်ာ္ထားတဲ့ ေငြ သိန္းသံုးဆယ္ထဲက ခင္ဗ်ားကို ငါးသိန္းလွဴတယ္ ဆိုၿပီး ေရကန္ျပင္ဖို႔ က်ေနာ္လွဴခဲ့တယ္။ ၂၅ သိန္း က်န္တယ္။ ဘန္ေကာက္ မွာ ဖိနပ္ မွာထားတယ္၊ ၂၈ ရက္ေန႔ ဘန္ေကာက္ကို ေရာက္မယ္။ အဲဒီမွာ သြားယူမယ္။ ဖိနပ္က ၂၈ သိန္း တန္တယ္” လို႔ ဂၽြန္လြင္က ဆုိပါတယ္။

ခင္ဝင့္ဝါဟာ ဂၽြန္လြင္နဲ႔ စာခ်ဳပ္ရွိထားေပမယ့္ တဘက္ ကုမၸဏီနဲ႔ တႏွစ္စာ က်ပ္သိန္းတေထာင္ စာခ်ဳပ္ ထပ္ခ်ဳပ္ခဲ့တာေၾကာင့္ ဂၽြန္လြင့္ထံကို ခင္ဝင့္ဝါရဲ႕ အေဒၚက ခင္ဝင့္ဝါ ကိုယ္စား ေလ်ာ္ေၾကး က်ပ္ သိန္းသံုးဆယ္ ျပန္ေလ်ာ္ ေပးခဲ့တာလို႔ သိရပါတယ္။

“က်ေနာ္တို႔ဆီမွာ ေအဂ်င္စီ စာခ်ဳပ္ရွိတယ္။ ခင္၀င့္၀ါရဲ႕ အေဒၚက ေရာက္လာတယ္၊ ဟိုဘက္က ကုမၸဏီက က်မတို႔ကို သိန္းတေထာင္နဲ႔ ခ်ဳပ္ထားပါတယ္တဲ့၊ အဲဒါေၾကာင့္ သိန္းတေထာင္နဲ႔ ခ်ဳပ္ထားေတာ့က်မတို႔က သိန္းတေထာင္ ဟိုဘက္ကို မေလ်ာ္ႏုိင္င္ပါဘူးတဲ့၊ ေစာ္ကားတယ္လည္း မထင္ပါနဲ႔ သိန္းသံုးဆယ္ကို လက္ခံၿပီးေတာ့ စာခ်ဳပ္ကို ပယ္ဖ်က္ေပးပါဆိုေတာ့ က်ေနာ္က ဘာေျဟရမွာလဲ။ ခင္၀င့္၀ါက အဲဒါကို အင္တာဗ်ဴးေတြထဲမွာ ေျဟတာက ေကာလာဟလပါလို႔ ဆိုေတာ့ အဲဒါကို က်ေနာ္က ဘာလုပ္ရမွာလဲ။ က်ေနာ့္အတြက္ကေတာ့ သိန္းသံုးဆယ္လည္း ရတယ္၊ သူက က်ေနာ္နဲ႔ လက္မတြဲခ်င္လို႔ သူ႔အေဒၚက လာၿပီးေလ်ာ္တယ္၊ ဒါေၾကာင့္ က်ေနာ့္အေနနဲ႔ေက်နပ္တယ္၊ ေက်နပ္ေတာ့ သူ႔အလုပ္သူဆက္လုပ္တယ္၊ ဒါပါပဲ” လို႔ ဂၽြန္လြင္က ဧရာဝတီကို ရွင္းျပပါတယ္။

သူ႔သင္တန္းမွာေတာ့ သင္တန္းတက္တဲ့ သူေတြ စည္းစနစ္ရွိေအာင္ ေအဂ်င္စီ စာခ်ဳပ္နဲ႔ ခ်ဳပ္ထားတယ္၊ သင္တန္းဆင္းတဲ့ ေန႔မွာ ေမာ္ဒယ္လ္ တေယာက္ကို သေဘာက်တယ္ဆိုရင္ အဲဒီေမာ္ဒယ္လ္နဲ႔ စာခ်ဳပ္ခ်ဳပ္တယ္လို႔ သိရပါတယ္။

“က်ေနာ့္တို႔ဆီမွာ သင္တန္းတက္တဲ့ သူေတြလည္း က်ေနာ့္သင္တန္းက စည္းကမ္းေတြ၊ အခ်က္အလက္ေတြကို သိတာမွ Clearly ပါပဲ၊ က်ေနာ္စာခ်ဳပ္ခ်ဳပ္ကတည္းက သူတို႔ဆီက ေလ်ာ္ေၾကးလိုခ်င္လို႔လည္း မဟုတ္ဘူး၊ က်ေနာ္တို႔ ပြဲတပြဲလုပ္ရင္ စည္းနဲ႔ေဘာင္နဲ႔ လုပ္လို႔ရေအာင္၊ လူေတြေခၚရင္ စည္းကမ္းရွိေအာင္၊ စည္းနဲ႔ေဘာင္နဲ႔ စာခ်ဳပ္ခ်ဳပ္မွသူတို႔က ေၾကာက္မွာေလ၊ မဟုတ္ရင္ သူတို႔ကလာခ်င္လာမယ္၊ မလာခ်င္မလာဘူး၊ က်မ ဒီေန႔မနက္ မအားပါဘူးလို႔ လုပ္ခ်လိုက္ရင္ က်ေနာ္က ဘယ္လို အလုပ္လုပ္ရမွာလဲ။ သူ႔အိမ္ေရွ႕မွာ သြားေအာ္ဆဲရမွာလား။ အဲဒါေၾကာင့္ စည္းနဲ႔ေဘာင္နဲ႔ လုပ္ထားတာပါ” လို႔ ဂၽြန္လြင္က ဆက္ေျပာပါတယ္။

သူ႔ရဲ႕ ေအဂ်င္စီသက္တမ္း တေလွ်ာက္လံုးမွာ ေခ်ာရတနာက ေလ်ာ္ဖူးေၾကာင္း၊ ေနာက္ပိုင္းမွာ ေခ်ာရတနာက သူတို႔နဲ႔ ဆက္လက္ လက္တြဲေၾကာင္း၊ ေခ်ာရတနာရဲ႕ ညီမ သႏာၱဗိုလ္ကလည္း သူတို႔ ေအဂ်င္စီမွာပဲ အလုပ္လုပ္ေၾကာင္း သူက ဆိုပါတယ္။

“အခု ေနာက္တေယာက္ ေလ်ာ္တာက ခင္၀င့္၀ါေပါ့ေနာ္။ ဒါေပမယ့္ က်ေနာ့္အေနနဲ႔ ဘာမွခံစားခ်က္မရွိဘူး၊ ဘာလို႔လဲ ဆိုေတာ့ က်ေနာ္နဲ႔ ျပႆနာျဖစ္တဲ့ ေမာ္ဒယ္လ္ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက က်ေနာ့္ကို လာေတာင္းပန္လိုက္တယ္ ဆိုရင္ က်ေနာ္က ဘာမွ အေရးယူျခင္းလည္းမရွိဘူး၊ အခု သူတို႔က က်မတို႔ဟိုဘက္ကို သိန္းတေထာင္ မေလ်ာ္ႏုိင္ပါဘူး၊ က်ေနာ့္ရဲ႕ သိန္းသံုးဆယ္ကေတာ့ ေပါလို႔ေပါ့ေနာ္၊ ရွင္းရွင္းလင္းလင္း ေျဟရရင္ ေပါတဲ့အတြက္ လာေလ်ာ္ႏုိင္တယ္ ဆိုေတာ့ ဒါကို က်ေနာ္ လက္ခံရမယ္ေလ။ ဒါကိုက်ေနာ္က ေလ်ာ္ခြင့္ မေပးႏုိင္ဘူး၊ ငါနဲ႔ပဲ ဆက္လုပ္ပါဆိုၿပီး ဒူးေထာက္ ေတာင္းပန္ ရေအာင္လည္း အေၾကာင္းမရွိဘူး။ ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ က်ေနာ့္ ေအဂ်င္စီက ျမန္မာႏုိင္ငံမွာတင္ မကဘူး၊ ကမာၻကပါ သိထားတဲ့ ေအဂ်င္စီ ျဖစ္ေနတဲ့ အတြက္ေၾကာင့္ က်ေနာ္တို႔က ဘယ္သူ႔ကိုမွလည္း ေတာင္းပန္မွာ မဟုတ္ဘူး။ လုပ္ခ်င္ရင္ ပြင့္ပြင့္လင္းလင္း လာလုပ္လို႔ရတယ္၊ ထြက္ခ်င္ရင္လည္း ပြင့္ပြင့္လင္းလင္း ထြက္လို႔ရတယ္။ ဒါေပမယ့္ က်ေနာ္တို႔ ကုမၸဏီသည္ ဘုရားလည္း မဟုတ္သလို၊ ဇရပ္လည္း မဟုတ္တဲ့အတြက္ ၀င္ခ်င္တဲ့အခ်ိန္၀င္ၿပီး ထြက္ခ်င္တဲ့အခ်ိန္ ထြက္လို႔မရဘူး။ ေရႊတိဂံုဘုရား ေတာင္မွပဲ သတ္မွတ္တဲ့ အခ်ိန္မွာပဲ ၀င္လို႔ရသလို၊ သတ္မွတ္တဲ့အခ်ိန္မွာပဲ ထြက္ေပးရတယ္။ ဒါေၾကာင့္ စည္းနဲ႔ေဘာင္နဲ႔ ကေတာ့ အၿမဲတမ္း ရွိေနရမယ္” လို႔ ဂၽြန္လြင္က ေျဟပါတယ္။

သူ႔ရဲ႕ ေအဂ်င္စီမွာ မင္းသားမင္းသမီး အမ်ားစု စာခ်ဳပ္နဲ႔ အလုပ္လုပ္ခဲ့ေပမယ့္ ျပႆနာ မရွိခဲ့ဘူး၊ ေအာင္ရဲလင္း၊ ျမင့္ျမတ္၊ ေရႊမႈံရတီ စတဲ့ နာမည္ရ ေအာင္ျမင္တဲ့ သူေတြအျပင္ Miss Now How ရထားတဲ့ ႏွင္းယမံုဦးလည္း Star & Model Agency နဲ႔ စာခ်ဳပ္ ခ်ဳပ္ဆိုခဲ့တယ္လို႔ သိရပါတယ္။

ခင္ဝင့္ဝါ အလွည့္က်မွ စိတ္အေႏွာင့္အယွက္ အနည္းငယ္ ျဖစ္ရတယ္လို႔ ဂၽြန္လြင္က ဆုိပါတယ္။

“ဒါေပမယ့္ သူက က်ေနာ့္ဘ၀မွာ ေသးမႊားတဲ့ အမႈန္ေလးတခုလို႔ပဲ က်ေနာ္ျမင္တယ္၊ ပိုက္ဆံ သိန္းသံုးဆယ္ လာေလ်ာ္တယ္၊ထြက္တယ္၊ က်ေနာ့္အေနနဲ႔ ျမင္တာက သူ႔အေဒၚ ေျဟတဲ့စကားကေတာ့ က်မတို႔က သိန္းတေထာင္ေတာ့ မေလ်ာ္ႏုိင္ဘူး၊ ဒီလူနဲ႔ေတာ့ တႏွစ္ လက္တြဲရမယ္၊ တႏွစ္ျပည့္ရင္ က်မတူမကို လက္ဆြဲၿပီး ျပန္လာပါ့မယ္တဲ့။ က်ေနာ္ကေတာ့ အစ္မ ျပန္လာခ်င္လည္းလာ၊ ႀကိဳက္တဲ့အခ်ိန္ ျပန္လာလို႔ရတယ္။ အလုပ္ကေတာ့ အႏုပညာ ခြင္ထဲမွာ အစ္မတို႔နဲ႔ က်ေနာ္တို႔ ေတြ႕ေနၾကဦးမွာပဲ၊ ဘာမွျပႆနာမရွိဘူး၊ ဟိုဘက္ကေန အင္တာဗ်ဴးထဲမွာ ေျဖထားတာက က်ေနာ္တို႔က အဲဒီလိုေတြ စာအခ်ဳပ္ ခ်ဳပ္မထားပါဘူး ဆိုၿပီး ေျဟတာကို စာနယ္ဇင္းသမားေတြက အဲဒါကို လက္ခံတယ္ဆိုေတာ့ စာနယ္ဇင္းေတြက စာခ်ဳပ္ကို ေတာင္းမၾကည့္ဘူးလား၊ ဘာလို႔ ေတာင္းမၾကည့္ဘဲ ဒီဟာကို ဒီအတိုင္းေရးတာလဲ၊ သူတ႔ိုေျဟတာကိုပဲ ယံုမွာလား” လို႔ သူက ဆက္ေျဟပါတယ္။

သူ႔ေအဂ်င္စီကေန သင္တန္းဆင္းတာနဲ႔ အလုပ္လုပ္ခ်င္ရင္ စာခ်ဳပ္ခ်ဳပ္ရမယ္၊ စာခ်ဳပ္မခ်ဳပ္ရင္ေတာ့ အလုပ္မလုပ္ဘူးလို႔လည္း သင္တန္းစည္းကမ္းနဲ႔ အလုပ္စည္းကမ္းကို သူက ရွင္းျပပါတယ္။

“ဥပမာ Forever Wedding Studio ကေန က်ေနာ္တို႔နဲ႔ ပြဲလုပ္မယ္။ အဲဒီမွာ သူတင္လာတဲ့သူေတြ ရွိတယ္၊ အဲဒီလူေတြက က်ေနာ္နဲ႔ အလုပ္မလုပ္ထားဘူး၊ အဆက္အစပ္လည္း မရွိဘူး၊ စာခ်ဳပ္လည္း မရွိတဲ့အတြက္ က်ေနာ္လည္း မလုပ္ပါဘူး။ ကုမၸဏီက မေက်နပ္ရင္ မလုပ္နဲ႔၊ ဂၽြန္လြင္ကလည္း ပြဲကို အပ္ပါဆိုၿပီးေတာ့ မနက္မိုးလင္းတာနဲ႔ ထိုင္ဖုန္းဆက္ၿပီး Marketing ဆင္းေနတဲ့သူထဲမွာ မပါဘူး။ ေက်နပ္ရင္အပ္၊ မေက်နပ္ရင္ မအပ္နဲ႔၊ ကုမၸဏီက ပိုက္ဆံေပးတာ မွန္တယ္။ ဂၽြန္လြင္က ကိုယ္လုပ္ခ်င္တဲ့ သူနဲ႔ လုပ္မယ္။ မေက်နပ္ရင္ လာမအပ္နဲ႔၊ က်ေနာ္လည္း စိတ္မ၀င္စားဘူး” လို႔ သူက ဆက္ေျဟပါတယ္။

သူ႔ေအဂ်င္စီကို ေခ်ာရတနာ လာေလ်ာ္စဥ္ကလည္း သံုးသိန္းကို လူမႈေရး ကိစၥတခုအတြက္ လွဴလိုက္တဲ့အေၾကာင္း ဂၽြန္လြင္က ေျပာျပပါတယ္။

“FMI Center မွာ ေခ်ာရတနာရယ္၊ က်ေနာ္ရယ္၊ ဦးျမတ္ခိုင္ရယ္ သံုးေယာက္တိုင္ပင္ၿပီးေတာ့ လွဴလိုက္တယ္။ အခုေတာ့ လွဴခ်င္လည္း လွဴမယ္၊ မလွဴခ်င္လည္း မလွဴဘူး။ ဒါက်ေနာ့္ပိုက္ဆံ ျဖစ္သြားၿပီေလ။ က်ေနာ့္မွာ ခါးပတ္ေတြကလည္း အမ်ားႀကီးပဲ၊ အိတ္ေတြလည္း ပံုေပါေနတယ္၊ ဒါေပမယ့္ ဖိနပ္က ေကာင္းေကာင္း မရွိေသးဘူး၊ ဖိနပ္က ေဟာင္းေနတဲ့ အတြက္ေၾကာင့္ ဖိနပ္အသစ္ မွာလိုက္တယ္၊ ဒါပါပဲ” လို႔ ဂၽြန္လြင္က ဧရာ၀တီရဲ႕ ေမးျမန္းခ်က္ေတြကို ေျဖၾကားေပးခဲ့ပါတယ္။

ဧရာ၀တီ

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...